Neadaln
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Neadaln

Neadaln alias NDN. NDN er en klan på TMN/TMN F. Denne klanen består av ledere kun fra Neadaln, mens spillerne kommer fra hele Norge.
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Søknad av Brezze :D

Go down 
2 posters
AvInnlegg
brezze




Antall Innlegg : 1
Join date : 19.09.2008

Søknad av Brezze :D Empty
PosteTema: Søknad av Brezze :D   Søknad av Brezze :D EmptyFre Sep 19, 2008 4:01 pm

IRL Navn: Jakob Hagerud

TM Nick: Brezze

Msn adresse: Arsenal_fantometotmail.com

Alder: 14

Når du begynte å spille: et år sia ellr no

Hva begynte du å spille(TMN,TMN F,TMU,TMS): TMNF

Hvor mange timer spiller du hver dag: spørs… 2-3-4 kanskje.. er jo noen dager jeg spiller ganske mye å da xP

Vilke dager har du best tid, evt klan match: Tirstag, Torsdag, fredag og helgene

Vilke typer baner er du best på: alt mulig

Hvor god synes du at du er på skala fra 0-10 der 10 er best: 7-8.. vetke jeg… dere har jo sett meg spille

Din klanhistorie: Startet med å joine klanen exit, så joina jeg HR litt derreter starta jeg og en anen en egen klan som het FC, etter det joina jeg FSA, så lagded jeg og en anen klanen SM , så joina jeg MR og nå er jeg klanløs xP fikk lyst til å joine dere Very Happy

Verden/Norges rank: WR :19000
Norge:250 ca… Har ikke så mye LP… men det går jo ikke så mye på skills det da… går jo på å gidde å spill solo pirat affraid
Til Toppen Go down
JIHA
Admin



Antall Innlegg : 116
Join date : 01.05.2008

Søknad av Brezze :D Empty
PosteTema: Søknad   Søknad av Brezze :D EmptyFre Sep 19, 2008 4:10 pm

Din søknad er vurdert.

Det taes kontakt over msn.
Til Toppen Go down
http://www.neadaln.norwegianforum.net
 
Søknad av Brezze :D
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Neadaln :: Neadaln :: Rekrutering-
Gå Til: