Neadaln
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Neadaln

Neadaln alias NDN. NDN er en klan på TMN/TMN F. Denne klanen består av ledere kun fra Neadaln, mens spillerne kommer fra hele Norge.
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Tharawr sin søknad...

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Rawr




Antall Innlegg : 27
Join date : 06.08.2008

Tharawr sin søknad... Empty
PosteTema: Tharawr sin søknad...   Tharawr sin søknad... EmptyOns Aug 06, 2008 11:43 pm

Etter mye tenking (og masing av JIHA!) fant jeg ut at jeg har lyst til å komme meg inn i en klan. Så her er min søknad...

IRL Navn: Vegard Nilsen

TM Nick: YNWATharawr

Msn adresse: ThaGoduS@hotmail.com

Alder: 21

Når du begynte å spille: Eh.. Var vel i april eller noe... Husker ikke.

Hva begynte du å spille(TMN,TMN F,TMU,TMS): TMNF

Hvor mange timer spiller du hver dag: Alt fra 1 til 4-5. Er også dager jeg ikke spiller i det hele tatt. Er ganske opptatt av å moderere spillingen min. Brukte alt for lang tid før til å sitte med PC'n når jeg dreiv på med MMORPGs..

Vilke dager har du best tid, evt klan match: Vel.. Jobber mye sent. Men onsdager går vanligvis bra. Også annenhver helg. (dvs fredag, lørdag og søndag)

Vilke typer baner er du best på: Ser på meg selv som ganske god på speed tracks, god på speed tech og ok på tech.

Hvor god synes du at du er på skala fra 0-10 der 10 er best: Huff, hater å svare på slike spørsmål. Kan ikke du svare JIHA? Razz

Din klanhistorie: Null og ingenting å fortelle her.

Verden/Norges rank: Ligger vanligvis på noe mellom 8000-10000 på verdensranken.

Er ikke verdens mest aktive person.. iallefall nå som det er sommer. Liker å fiske ganske mye samtidig som jeg spiller tullefotball på fritiden. Har også et band jeg driver med. Men jeg tar spillingen ganske seriøst, og jeg kan trygt si at jeg har et konkuranseinnstinkt...
Til Toppen Go down
JIHA
Admin



Antall Innlegg : 116
Join date : 01.05.2008

Tharawr sin søknad... Empty
PosteTema: JA!   Tharawr sin søknad... EmptyOns Aug 06, 2008 11:54 pm

Rawr, forsto ikke at det var deg Thara:P

Søknaden din er jo vurdert, har sett deg på Speed, tech, men ikke speedtech:P

Men vil si en ting.

Velkommen til NDN Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.neadaln.norwegianforum.net
Slåttsveen




Antall Innlegg : 16
Join date : 18.06.2008
Age : 32

Tharawr sin søknad... Empty
PosteTema: Re: Tharawr sin søknad...   Tharawr sin søknad... EmptyTor Aug 07, 2008 12:29 am

Rutinert:D gratulerer fra syden;-) om du vil melde deg på vår NDN turnering, så kan du gjøre det;-) kan få ordna så du kommer inn i en gruppe uten problemer:)
Slåtts
Til Toppen Go down
Deyder

Deyder


Antall Innlegg : 19
Join date : 22.05.2008
Age : 29

Tharawr sin søknad... Empty
PosteTema: Re: Tharawr sin søknad...   Tharawr sin søknad... EmptyFre Aug 08, 2008 4:55 pm

velkommen rawr!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Tharawr sin søknad... Empty
PosteTema: Re: Tharawr sin søknad...   Tharawr sin søknad... Empty

Til Toppen Go down
 
Tharawr sin søknad...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Neadaln :: Neadaln :: Rekrutering-
Gå Til: